Vrátenie tovaru
V ZITE sa vždy snažíme splniť to, čo vám na očiach vidíme.
Niekedy sa nám to žiaľ nepodarí. Či už ste si omylom objednali zlú farbu, rám, ktorý vám prišiel domov nesedí na nose alebo ste po čase na svojich obľúbených okuliaroch našli vadu, sme tu pre vás. V tejto sekcii sa dozviete všetko potrebné o storne, vrátení či reklámacii tovaru.
STORNO - Pomýlili ste sa pri objednávke?
Chceli ste namiesto dioptrických slnečné aviátorky? Omylom ste zaklikli inú farbu? Nič sa nedeje. Pokiaľ vaša objednávka ešte nebola vybavená, čo najskôr nás prosím kontaktujte na eshop@zita.sk alebo na číslo +421 948 140 520 (po-pia 9-17). Peniaze vám vrátime najneskôr do 5 dní na účet, z ktorého ste objednávku zaplatili.
Ak ste obdržali email o odoslaní objednávky, zásielka je už pravdepodobne na ceste. Nepoužitý tovar nám môžete do 30 dní bez udania dôvodu vrátiť. Postupujte podľa pokynov pri vrátení tovaru.
VRÁTENIE TOVARU - Nesadli sme si?
Nenosené rámy v pôvodnom balení a iné nepoužité doplnky nám môžete do 30 dní bez udania dôvodu bezplatne vrátiť. Formulár o vrátení tovaru nám vypísaný pribaľte do zásielky s tovarom alebo nám ho zašlite mailom na eshop@zita.sk
V rámci Slovenskej a Českej republiky môžete tovar bezplatne vrátiť cez kuriérsku služby DPD. Zvoliť si môžete medzi odberným miestom alebo osobným vyzdvihnutím. Vrátenie tovaru je potrebné objednať priamo cez stránku kuriérskej služby tu.
Tovar zo zahraničia je možné vrátiť iba na vlastné náklady. Použite pritom lokálny doručovací servis a nezabudnite si vypýtať podacie (sledovacie) číslo. Tovar odošlite na:
ZITA s.r.o.
Živnostenská 4
811 06 Bratislava
Slovensko
Peniaze vám po obdržaní tovaru vrátime najneskôr do 5 dní na účet, z ktorého ste objednávku zaplatili.
REKLÁMACIA - Poškodil sa vám rám?
Žiaden strach. Záruka na okuliare je u nás štandardne 2 roky. Pokiaľ ste na ráme po čase našli chybu, dajte nám vedieť na eshop@zita.sk. Nezabudnite uviesť číslo objednávky, kontaktné údaje (meno, priezvisko, telefónne číslo) a priložiť fotku poškodeného tovaru. Urobíme všetko čo je v našich silách aby sme situáciu vyriešili.
Záruka sa nesťahuje na produkty, ktoré boli poškodené z nedbanlivosti alebo nesprávnym zaobchádzaním.
Je prirodzené, že sa rámy nosením mierne roztiahnu alebo stratia svôj pôvodný lesk.
Servis u nás zakúpených rámov máte doživotne zadarmo. Pokojne sa u nás v optike zastavte kedykoľvek počas otváracích hodín. Pozrieme sa na to!
Ak by ste mali akékoľvek otázky, sme tu pre vás na facebooku, instagrame, na eshop@zita.sk a v pracovných dňoch od 9-17 aj na telefónnom čísle +421 948 140 520.